Jump to content

Uncle drew

Members
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Uncle drew

  1. Thnk you droctopus your thread was one of the reasons I went with him and I’m so thankful for that...I’m 3 months post op now and I’m amazed with how things go and how natural my hairline is I’ll upload a few pics in the next few days
  2. Hi mate I have already open my thread I got it done just a bit over 2 months ago...u can follow my journey and judge for yourself
  3. Thnk you Melvin and yes did it with dr pekiner I’m happy so far
  4. I don’t think u have seen any comments of mine in here that I’m praising him constantly and all that because I’m patient of his ...I recommend him cuz if the work that he does in general both in the German and Italian forums the results are great coming all the time also I recommend other doctors based on their work such as freitas or Lorenzo so u being kinda harsh on me on your last part
  5. I mean they are both good doctors but u can’t compare them kaan pekiner is arguably the best doctor in Turkey
  6. 2 months and 1 week post op I just relax now waiting for the growth to happen the upcoming months from now on I think it will only get better
  7. Damn octopus your hair look banging such a high quality of work
  8. That’s overharvesting donor no doubt about it
  9. I agree but we haven’t seen no results from him or from patients yet
  10. Just send a message to his English speaking patient advisor
  11. I’m very impressed with freitas been watching his work for a lil while
  12. Mine was kaan pekiner I did like 2 months ago what’s Turkish forums say about him
  13. Are u from turkey bro? That’s what my surgeon told me as well like if he needed a hair transplant he would probably have it from heitman that’s crazy haha
  14. Oh yeah sorry I forgot that indeed keser is the most expensive and probably the most experienced and skillful
  15. I appreciate it doctorictopus your thread was one of them Inspiring me and thnk you for helping me choosing him
  16. Thnk you very much in2deep I appreciate your feedback and I hope u follow my journey
  17. Above average In Turkey but in general is cheap compare to other surgeons in more expensive countries...but u can see everything on his website about the pricing
  18. Thnk you mate still early but I’m happy so far and yeah no signs of any scaring or anything wrong on the removed grafts he used a very thin punch to remove them
  19. Thnk you kosmokramer I think there is a bit of shock loss but is very much expected that...!!
  20. Thnk you for posting on this forum and let everyone know how ethical this doctor is, as I can understand u probably had a lot of miniaturization on the donor area and your hair transplant wouldn’t be as successful and you and the doctor would like and that’s very ethical of him he could have made so much money out of you
×