Jump to content

Segundo transplante


Recommended Posts

Oi gente, sou novo aqui no fórum estou atrás de informações para meu segundo transplante. Coloquei uma foto da minha área doadora após 5131k de enxertos com um punch 0.09mm, como sou do Brasil penso em Dr.Pittela mas o que fica na dúvida é sempre quanto ainda posso doar. 

 

Edit by moderator: Translation to English is below using Google Translate.

Hi guys, I'm new here on the forum and looking for information for my second transplant. I put a photo of my donor area after 5131k grafts with a 0.09mm punch, as I'm from Brazil I think of Dr. Pittela but what remains in doubt is how much I can still donate.

 

 

IMG_5834_Original.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Hi. How many grafts do you think you still need? Do you have any pictures of the previously transplanted area?

 

Spanish Translation:

Hola. ¿Cuántos injertos crees que aún necesitas? ¿Tiene alguna foto del área previamente trasplantada?

Al

Forum Moderator

(formerly BeHappy)

I am a forum moderator for hairrestorationnetwork.com. I am not a Dr. and I do not work for any particular Dr. My opinions are my own and may not reflect the opinions of other moderators or the owner of this site. I am also a hair transplant patient and repair patient. You can view some of my repair journey here.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Em 04/06/2024 às 08h05, Al - Moderador disse:

Olá. Quantos exercícios você acha que ainda precisa? Você tem fotos da área transplantada anteriormente?

 

Tradução para o espanhol:

Olá. Quanto você acredita que ainda precisa? Você tem alguma foto da área transplantada anteriormente?

 

Em 04/06/2024 às 08h05, Al - Moderador disse:

Olá. Quantos exercícios você acha que ainda precisa? Você tem fotos da área transplantada anteriormente?

 

Tradução para o espanhol:

Olá. Quanto você acredita que ainda precisa? Você tem alguma foto da área transplantada anteriormente?

Acho que precisaria mais uns 3k no couro médio cabeludo e coroa, segue 3 fotos uma antes do transplante um com 15 dias e uma atual com 7 meses de transplante, uma densidade até aceitável na frente mas médio e coroa precisa de mais uma seção, estou usando o cabelo bem baixo até o 9 mês, depois vou começar a deixar a crescer. 

 

IMG_3823.jpeg

 

IMG_2597.jpeg

IMG_3825.png

Edited by Lucas Ouriques
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...